Provoz

Zajistíme provoz energetických zařízení od kotelen až po vzduchotechniky a klimatizace. Spoléhají na nás od bytových domů až po muzejní depozitáře a nemocnice.

Jaké objekty provozujeme

  • bytové domy
  • školy a školky
  • správní budovy
  • administrativní budovy
  • hotely
  • výrobní podniky
  • nemocnice

Provozované technologie

  • kotelny (plyn, uhlí, biomasa, elektrokotle, dřevní pelety)
  • předávací a výměníkové stanice
  • chlazení
  • vzduchotechnika
  • TZB
  • tepelná čerpadla
  • kogenerační jednotky

Rozsah služby

1.

Provoz

NONSTOP dispečink, servis a mobilní údržba.

2.

Údržba

Pravidelná preventivní a provozní údržba.

3.

Opravy

Havarijní opravy do 4 hodin od vzniku závady.

4.

Legislativa

Revize, odborné prohlídky, zkoušky a kontroly.

5.

Reporty

Pravidelné reporty zákazníkovi o stavu zařízení.

Jak služba funguje?

Při převzetí technologie

  • Dálkově napojíme technologii na NONSTOP dispečink.
  • Při převzetí technologie do provozu zhodnotíme současný stav.
  • Navrhneme možná nápravná opatření a po odsouhlasení je zrealizujeme.
  • Vyhotovíme provozní deník a místní provozní řád.
  • Vytvoříme plán revizních činností a kontrol.

Při běžném provozu

  • Servisní technik pravidelně kontroluje stav technologie.
  • Dispečink NONSTOP monitoruje technologii.
  • Servisní technik provádí odborné prohlídky a pravidelné odečty.
  • Revizní technik provádí legislativou předepsané revize.
  • Obchodní zástupce pravidelně předkládá report zákazníkovi včetně revizí.
  • Zákazník může kdykoli kontaktovat dispečink se svými požadavky.

Při poruše

  • Díky dálkovému dohledu dispečink zjistí neprodleně poruchu na technologii.
  • Na základě podnětu dispečer zajistí výjezd servisního technika.
  • Servisní technik závadu v případě možnosti ihned odstraní a tím je vše vyřízeno.
  • Pokud nejde závadu ihned odstranit, zamezí technik vzniku následných škod.
  • Dispečink informuje zákazníka o aktuálním stavu řešení poruchy.
  • Náš odborný tým vypracuje návrh řešení.
  • Obchodní zástupce předloží zákazníkovi návrh řešení a dohodne další postup.
  • Po odsouhlasení ze strany zákazníka správce zakázky zajistí potřebný materiál pro opravu.
  • Mobilní údržba následně provede opravu v co nejkratším čase.
  • Obchodní zástupce předloží zákazníkovi informace o opravě a finální fakturu.

Poptat produkt